keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Hyvän mielen ratsastus:)

Minä <3 Peppi:) Aloitettuani Pepin vuokraamisen, en ole kertaakaan tullut sen selästä alas tai lähtenyt tallilta hymyilemättä. Se saa minut aina hyvälle tuulelle, olipa päivä millainen tahansa. Ja tänään oli taas yksi niistä päivistä, jolloin en olisi halunnut ikinä lopettaa sillä ratsastamista, se oli niiin hyvä. Maneesissa oli minun lisäksi vain yksi ratsukko, joten oli hyvin tilaa ratsastaa.

Mua niin harmittaa, että aina kun saan kuvia, ne epäonnistuu mun kohdalta täysin. Melkein jokaisessa kuvassa mua pistää silmään joku istuntavirhe. Mutta, koittakaa kestää:D








2 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi ja ihana poni!
    Mun on pakko kysyä, kuinka pitkä sä olet? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos=)
    Ja olen 157cm pitkä:D

    VastaaPoista