sunnuntai 25. elokuuta 2013

Ihan liikaa asiaa samaan postaukseen

 Torstaina kokeilin 5-vuotiasta ponitammaa Myytä, jota ratsastelen tulevaisuudessakin varmaan silloin tällöin. Myy oli oikein kiva tapaus, joka tuntui paljon kypsemmälle kuin 5-vuotiaalle. En tehnyt mitään erikoista, ympyröillä vaan ravia ja muutaman laukannoston. Ihanaa olla ponikokoinen!:)

Myyn omistaja jäi ottamaan vielä muutamat kuvat kun ratsastin Myyn jälkeen vielä Pepin. Osallistun ensi kuussa seuran koulu-ja estemestaruuksiin ja harjoittelin pätkiä kouluohjelmasta, eli lähinnä niitä meille vaikeita juttuja; pysäytystä, peruutusta ja siirtymisiä. Peppi oli tosi hyvä, siirtymisissä se vaan jännittyy vielä aika paljon mutta keretään onneksi treenata niitä vielä ennen kisoja:)

mitä mä teen?




En ole tehnyt enkä tee sunnuntain Savonlinnan kisoista erikseen postausta, koska mulla ei ole kummastakaan radasta videota, eikä myöskään kuvia. Hyvin onneksi pärjäsin itsekseni kisapaikalla, onneksi yksi mukava tyttö tuli taluttelemaan Peppiä että sain käydä kävelemässä radat:)   90cm tuli 4vp ja 100cm 12vp, kaikki siis pudotuksia. Metrin rataan olin muuten tosi tyytyväinen, paikat osui hyvin ja rata oli muutenkin sujuva, mutta nuo pudotukset oli ihan vaan minun omia virheitä, ja taisi se Peppikin olla jo vähän väsynyt.

Ainut kuva kisapäivältä, poni ei paljon uudessa paikassa stressaa:)
Keskiviikkona oli sitten taas hyppytreenit. Selviteltiin vähän syytä, miksi Peppi nykyään pudottelee noin paljon ja syy löydettiin mun oikeasta kädestä. Hypyssä mun oikea käsi lukkiutuu paikalleen eikä anna tilaa hypätä,jolloin peppi tiputtaa aina oikealla etusella. Viimeisellä radalla kiinnitin tähän enemmän huomiota ja heti sujui paremmin, nyt vain paaljon treeniä että saan tuon tavan pois!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti